Anna Adell Gibert

Molt bones,

Em dic Anna, tinc 31 anys i sóc una “géminis” de manual. Tinc la titulació de Monitora i Directora de 1.JPGtemps de lleure i un Grau en Disseny d’interiors. Tot i que vaig realitzar el batxillerat tecnològic i cursar primer d’aparelladors, vaig acabar petant a Belles Arts per satisfer el cuquet de no haver fet el batxillerat artístic. A meitat de la carrera, per qüestions d’horaris i feina, vaig deixar les belles arts per estudiar Disseny d’interiors. L’any passat, degut a la crisi dels trenta, en comptes d’apuntar-me a la dèria dels runners em vaig tornar a capbussar en la vida universitària i acabar allò que un dia vaig començar.  Des de fa tres anys treballo d’interiorista en un despatx d’arquitectura, però abans em dedicava completament al món del lleure. Vuit anys que durant el curs escolar, treballava com a guia i monitora de taller d’exposicions d’art per a grups escolars al Centre Cultural de Terrassa i durant els mesos d’estiu, de monitora a l’Escola d’Estiu de Formentera.

Sóc idealista, pacient, despistada, tastaolletes i un cul inquiet. Encara no sé que vull ser quan sigui gran i m’encanta. Si tingués una “galeteria” i em dediqués a fer tot tipus de galetes també seria feliç. Sempre veig el got mig ple, encara que últimament, les circumstàncies socials i polítiques que estem vivint ens ho posen difícil. Tinc una estranya obsessió amb els peixos, potser és perquè em van fer a les Pitiüses… us en deixo aquí  uns quants que corren per casa i que he realitzat amb diferents tècniques.

2.1.JPG    2.2.JPG    2.3.JPG

Aquesta és una petita mostra de vistes 3d

3.1.jpg   3.2.jpg   3.3.jpg

3.5.jpg   3.6.jpg   3.7.jpg

3.8.jpg

Responder

