Ana Servera

El meu nom és Ana Servera, sóc de Mallorca i estic cursant tercer de disseny a la UB.  Sóc una enamorada de la natura, p1040248-e1508422679515.jpgespecialment del mar (estic acostumada a veure’l cada matí i a nedar-hi fins i tot a l’hivern), pot ser en part vaig escollir Barcelona pel fet que aquí l’oceà no és tan alluny com a altres ciutats.

Des d’un principi vaig matricular-me interessada per l’interiorisme i els espais en general, tot i sabent que aquesta facultat no ofereix mencions de cap branca específica.

Al principi em va semblar que el programa de la universitat era una mica “caòtic”, d’alguna manera vèiem de tot i alhora res, però a mesura que han anat passant els dos primers anys i del poc que portem d’aquest tercer, penso que pot ser això no és pas probelma sinó un avantatge: tocar-ho tot i aconseguir una petita base general sempre és de profit.

Un dels meus grans interessos són els edificis històrics, així com tots els elements que els completen i que estableixen una narració entre si: m’encanta curiosejar les antiguitats, les obres d’art i el mobiliari de qualsevol casa. Tot i que dubto que em matriculi mai a arquitectura, la història de l’art sí que és una espineta que porto clavada, a més, em sembla que són estudis que es relacionen a la perfecció amb el que m’agradaria fer en algun futur: restaurar i redissenyar espais i adaptar-los a les noves necessitats i als nous temps, mai oblidant la seva particular història i conservant la seva naturalesa i pàtina originals.

També m’encanta l’exteriorisme: he tingut la sort de tenir una família molt interessada per la botànica i l’agricultura que m’ha “enganxat” aquesta afició de tenir cura del jardí i l’hort. Ja des de ben petita podia passar-me hores al gran terreny dels meus avis plantant flors, podant i canviant-ho tot de lloc.

M’agradaria poder combinar-ho tot algun dia!

 

 

Responder

