jetoBon dia,

em dic Pol, tinc vint-i-quatre anys i sóc de Sabadell.

El meu recorregut acadèmic és un tant inusual. He estudiat fusteria i ebenisteria i posteriorment, modelisme industrial fins a arribar a la Universitat. Si no sabeu el que són, no us enutgeu, al cap i a la fi són professions obsoletes. Però ara sí! Estic estudiant una carrera per a ser un home de profit! Perquè clar, què és més profitós que un dissenyador que es dedica a crear coses per a sustentar el sistema? Un fusteret? Bah!

Especialment, en l’última dècada l’estatus dels dissenyadors ha ascendit a l’estrellato, però al cap i a la fi, la nostra feina és fer coses mundanes, o a això és el que sempre m’he volgut dedicar, des que vaig començar els meus estudis fins avui.

Podria considerar-se que la meva disciplina del disseny és disseny de producte, encara que considero obsoleta aquesta separació de les activitats creatives i estic molt còmode treballant amb persones d’altres professions en un mateix projecte. I més encara si m’encarrego de la gestió de l’equip del projecte, això que ara en diuen el design management (es veu que dir paraules en anglès et fa ser una persona “guai”).

Bé, com podeu observar, sóc una persona crítica i amb una visió molt social del disseny, però no us feu enrere de conèixer-me, també sóc molt simpàtic i tinc un immens repertori d’acudits dolentíssims!

Responder

