Hola!

Em dic Laura, sóc de Torrelles de Llobregat i tinc 25 anys. Sóc diplomada en educació infantil per l’Universitat Ramon Llull però sempre em quedava l’espineta de no haver cursat estudis relacionats amb el disseny i la creativitat, per aquest motiu l’any 2013 em vaig decidir a entrar en el grau en disseny.

El que més m’interessa és el disseny gràfic però sobretot enfocat al cinema, animació i videojocs. Tot i que en començar els estudis van poder comprovar que hi ha altres camps que també m’agraden en com disseny de producte entre d’altres.

Em considero una persona treballadora i dinàmica a qui li agraden els reptes, ja que considero que és d’aquesta manera amb la qual s’aprèn i creix.

jo

Responder

